NOMENAMENT
Wert deixa de ser ambaixador davant d'OCDE
El BOE publica el seu cessament i el nomenament de Manuel Escudero en el càrrec

icoy37668568 wert170314164149 /
José Ignacio Wert ha deixat de ser ambaixador d’Espanya davant de l’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmics (OCDE). El BOE publica aquest dissabteBOE el seu cessament.
El Consell de Ministres va acordar divendres el relleu de l’exministre d’Educació com a ambaixador d’Espanya davant de l’OCDE, càrrec que assumirà el secretari de Política Econòmica i Ocupació del PSOE, Manuel Escudero.
La substitució de Wert per Escudero és el primer canvi d’ambaixador que acorda el Govern de Pedro Sánchez des de la seva arribada al Palau de la Moncloa fa gairebé un mes.
Notícies relacionades"A proposta del Ministre d’Afers Exteriors, la Unió Europea i Cooperació, i prèvia deliberació del Consell de Ministres en la seva reunió del dia 29 de juny de 2018, Vengo al disposar el cessament del senyor José Ignacio Wert Ortega com a Ambaixador en Cap de la Delegació Permanent d’Espanya davant de l’Organització de Cooperació i Desenvolupament Econòmics (OCDE), agraint-li els serveis prestats", assegura el BOE.
Escudero, que va acompanyar Pedro Sánchez durant el seu periple per les primàries del PSOE, va coordinar els 'pressupostos generals alternatius’ que el PSOE va defensar en la seva oposició que va aprovar Rajoy. Abans de Wert, en el càrrec va estar entre 2008 i 2011 l’avui presidenta del PSOE, Cristina Narbona.
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Automoció Musk reduirà el treball amb Trump per la caiguda del benefici de Tesla un 71%
- LA FESTA DEL 23 D’ABRIL Un Sant Jordi de ‘best-sellers’ consagrats
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Creix la demanda d’antihistamínics i vitamines amb l’inici del bon temps
- Sanció comunitària Multes milionàries de la Comissió Europea a Apple i Meta per violar la llei de mercats digitals
- Mobilitat Tallada la R3 de Rodalies entre Puigcerdà i Ribes per una fallada elèctrica a la Molina
- Sant Jordi 2025 Illa reivindica «avenços» en el reconeixement del català a la UE en el seu primer Sant Jordi com a president
- Distinció de la Generalitat Indignació a Junts per la concessió de la Creu de Sant Jordi a Loles León