NOU EPISODI DE TENSIÓ
Uns encaputxats retiren estelades dels carrers de Verges
Uns veïns asseguren haver sigut amenaçats amb un ganivet de grans dimensions
Els Mossos han identificat els implicats en l'incident, que pel que sembla van cometre una acció similar a la Bisbal
Un grupd’encaputxats ha despenjat la matinada d’aquest dimecres diverses banderes estelades de Verges (Baix Empordà) i ha amenaçat dos veïns del municipi amb un ganivet de grans dimensions.
L’alcaldessa del municipi, Sussagna Ribas, ha explicat que els fets han passat cap a la mitjanit, quan una mitja dotzena de persones, cobertes amb bufs i passamuntanyes, han començat a arrencar banderes del carrer de Girona i del Mas Pi. Un grup de veïns alertats per un testimoni s’han dirigit al lloc i han instat els encaputxats a aturar la seva acció.
Notícies relacionadesRibas ha admès que hi ha hagut moments de tensió i que un dels implicats ha arribat a treure una arma i a posar-la a l’abdomen de dos veïns. Segons la dirigent municipal, l’home ha pogut fugir juntament amb un altre dels integrants del grup, però els veïns han aconseguit treure-li el ganivet, que ha sigut entregat a la policia.
Quan han arribat els Mossos, han identificat els implicats en l’incident. Ribas assegura que es tracta dels mateixos que fa uns dies van protagonitzar uns fets similars a la Bisbal d’Empordà. El consistori presentarà una denúncia davant de la policia per amenaces i desordres públics.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència