PETICIÓ DE L'EXCONSELLER
Forn no vol cap homenatge el 17 d'agost
L'exconseller d'Interior, pres a Lledoners, demana tribut per a les víctimes i els Mossos d'Esquadra

forn /
L’exconseller d’Interior Joaquim Forn no vol ser homenatjat en els actes de l’aniversari de l’atemptat de Barcelona i Cambrils del 17 d’agost, i ha demanat que l’homenatge es dirigeixi a les víctimes, els Mossos d’Esquadra i a la resposta que va tenir la ciutadania.
Ho ha dit aquest dilluns la seva dona, Laura Masvidal , en una entrevista de Rac1, en la qual ha assegurat que Forn "no vol cap homenatge tot i que agraeix l’espontaneïtat de la gent", amb referència a la concentració convocada per l’ANC i Òmnium davant de la presó de Lledoners on està empresonat.
També ha afirmat que Forn viu l’aniversari dels atemptats amb dolor pel record d’aquests fets i també amb "una perplexitat molt gran de '¿què faig aquí dins?'" pel seu empresonament.
- Sancionada una treballadora per fingir que era muda i cobrar durant 16 anys una pensió
- Sinistre La dona morta al riu Hudson junt amb els seus tres fills és Mercè Camprubí Montal, neta i besneta de presidents del Barça
- Professors de ciències amenacen amb no corregir els exàmens de la Selectivitat si Educació no rectifica la fusió de matèries
- ACTUALITAT BLAUGRANA Laporta i el seu soci moldau activen "una mina d’or"
- Viatge a Itàlia del president Illa lidera un front contra els aranzels de Trump des de la presidència dels Quatre Motors per a Europa