la guerra dels màsters
La URJC denuncia un esborrament massiu de 5.400 correus de l'Institut de Dret Públic
atlas-20180914-la-urjc-denuncia-el-borrado-5400-emails-de-la-cuenta-del-instituto-que-organiz-los-msteres-bajo-sospecha /
La Universitat Rei Joan Carles (URJC) ha denunciat un esborrament massiu de correus electrònics de l’Institut de Dret Públic (IDP), que dirigia el catedràtic Álvarez Conde i que està sent investigat per la justícia per les irregularitats detectades en alguns màsters.
Segons han confirmat a Efe fonts de la universitat, "en el marc de la investigació dels comptes de l’Institut es va comprovar que hi havia hagut un esborrament d’informació i es va procedir a posar una denúncia a la policia".
Després, tot això va derivar "en la denúncia per malversació de comptes de l’IDP que està investigant ara la justícia i que va denunciar la mateixa universitat", assenyalen des de la Rei Joan Carles en relació amb la notícia que avança 'El País’.
5.400 correus
Notícies relacionadesD’acord amb aquest diari, el professor Pablo Acosta, nomenat pel rector l’abril passat per dirigir temporalment l’IDP després de la suspensió cautelar d’Álvarez Conde, va ser qui va detectar que s’havien "eliminat 5.400 correus electrònics rebuts o enviats entre el 2008 i el 2014", període que inclou els màsters cursats per Cristina Cifuentes, Pablo Casado i Carmen Montón.
En la investigació dels comptes de l’IDP, la universitat va denunciar Enrique Álvarez Conde per malversació, una denúncia que va recaure en el Jutjat número 34 de Madrid, el qual finalment es va inhibir i la va traslladar al número 51 que investiga el cas de les irregularitats en els màsters.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit