ABSÈNCIA HISTÒRICA
Artadi justifica la plantada de la Generalitat al premi Planeta «Cada membre decideix la seva pròpia agenda"
La portaveu del Govern ha explicat que "cadascú prioritza els actes als quals ha d'anar"

artadi
Cap membre de l’Executiu de Quim Torra va acudir a la gala del premi Planeta; ni un sol conseller del Govern va anar a l’entrega del guardó al’escriptor valencià Santiago Posteguillo. Elsa Artadi, consellera de Presidència i portaveu del Govern, ha justificat aquesta històrica plantada de la Generalitat assegurant que dilluns a la mateixa hora tenien altres actes. “Cada membre decideix la seva pròpia agenda”, ha afegit.
Les agendes del Govern, ha recordat Artadi, són públiques i cadascú prioritza els actes als quals ha d’anar. Així, Torra va decidir acudir a una entrega de premis en el TNC i la consellera de Cultura, Laura Borràs, va participar en la promoció de llibres escrits per dones a la Biblioteca de Catalunya –ahir dilluns 15 d’octubre era el Dia de les Escriptores–.
En l’anterior edició dels premis, el llavors president Carles Puigdemont no va ser a la galaCarles Puigdemont com a resposta a l’acabat d’anunciar trasllat de la seu social del gegant editorial a Madrid. En aquesta ocasió, almenys Santi Vila, llavors conseller d’Empresa, va acudir en representació de l’Executiu català.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- La recuperació Ter Stegen se suma al grup per tornar aquest curs
- Barcelona, protagonista El fitnes de luxe s’assenta a Barcelona
- RAMBLA FLAMENCA La ‘bailaora’ japonesa La Yunko debuta al Liceu
- Concert Califato 3/4 sedueix amb el seu folklore arribat del futur
- Conflicte La Mina reclama un pla per actuar en cas d’incidents greus