L'Audiència avala l'arxiu de la querella
Granados no va delinquir al dir que Cifuentes coneixia la caixa b del PP per tenir una "relació sentimental" amb González
L'expresidenta de la Comunitat de Madrid, acusada de conèixer el finançament il·legal del partit
L’Audiència Provincial de Madrid ha rebutjat el recurs d’apel·lació presentat per l’expresidenta de la Comunitat de Madrid Cristina Cifuentes contra l’arxiu del Jutjat d’Instrucció número 3 de Madrid de la seva querella per injúries i calúmnies a l’ex secretari general del PP de Madrid Francisco Granados. El tribunal conclou que aquest no va delinquir quan va afirmar que Cifuentes va mantenir una "relació sentimental" amb l’expresident Ignacio González, i que per això coneixia la caixa b regional del PP.
Així ho ha avançat la cadena SER després que Cifuentes recorregués aquest arxiu en primera instància d’una querella que va presentar l’expresidenta contra l’exconseller després que aquest declarés a l’Audiència Nacional que la primera era coneixedora del suposat finançament il·legal del partit madrileny.
Notícies relacionadesLa magistrada María Isabel Durantez Gil va rebutjar en una interlocutòria de maig del 2018 que en aquest cas la conducta de Granados es pogués enquadrar en un delicte de "tracte degradant, calúmnies i injúries" a Cifuentes i va fer un al·legat a favor de les llibertats d’expressió i informació quan es tracta de càrrecs públics en assumptes de rellevància pública.
Cifuentes, que va presentar la querella sent presidenta madrilenya a títol personal, va al·legar un "espuri ús de la paraula per desqualificar i danyar el seu bon nom, honor i imatge" per parlar d’injúries, mentre que les calúmnies les va enquadrar "al pretendre relacionar-la amb actuacions delictives de finançament irregular, agreujant-se a l’haver-se realitzat amb publicitat".
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat
- Guardó El Govern concedeix la Creu de Sant Jordi al president de Prensa Ibérica, Javier Moll
- En les comissions El Parlament blinda la participació telemàtica dels diputats pendents de l’amnistia
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial