Candidat a l'alcaldia de Madrid
Almeida abandona l'homenatge a les víctimes de l'11-M "després de més de 15 minuts d'atacs al PP"
El portaveu al Consistori critica que el president de l'Associació "s'ha limitat a calumniar" el seu partit

almeida
El portaveu del Grup Popular a l’Ajuntament de Madrid i candidat a l’alcaldia de la ciutat, José Luis Martínez Almeida, ha abandonat l’acte organitzat a Atocha per part de l’Associació 11-M Afectats del Terrorisme, els sindicats CCOO i UGT de Madrid i la Unió General d’Actors "després de més de 15 minuts d’atacs al PP" per part del president de l’associació, Eulogio Paz.
Segons han confirmat fonts populars, el candidat del PP a l’alcaldia de Madrid ha abandonat l’acte abans que finalitzés "pelmíting polític intolerable, un dia que ha de ser d’homenatge a les víctimes, en què es va convertir durant la intervenció d’Eulogio Paz".
A més, han retret a Paz que "ni tan sols ha parlat de les víctimes i s’ha limitat a calumniar el PP". Paz ha acusat el PP de mentir per "intentar guanyar les eleccions" i per "deslegitimar i boicotejar el Govern de Zapatero", mentre li ha retret que en el dia d’avui no hagi demanat perdó per les "mentides".
En les primeres intervencions, dels secretaris generals de la UGT i CCOO de Madrid, Luis Miguel López Reillo i Jaime Cedrún, "també hi ha hagut crítiques, que es poden compartir o no, però que són crítiques i no atacs insultants".
Acte previ, a la Reial Casa de Correus
Prèviament, Almeida havia assistit a l’homenatge que ha tingut lloc a la Reial Casa de Correus, seu de la Comunitat, on ha recordat l’"exemple de solidaritat" que va demostrar la societat madrilenya en els atemptats que es van produir l’11 de març del 2004.
Notícies relacionadesPer al portaveu popular al Consistori, Madrid "aquell dia va ser un exemple de solidaritat d’ajudar als altres i tots els col·lectius que com a conseqüència van oferir un exemple de solidaritat impagable".
"Va estar a l’altura i va provar d’ajudar els altres i amb això ens hem de quedar, amb l’exemple de les víctimes, dels familiars, de tots els ciutadans de Madrid, que aquell fatídic dia van saber comportar-se en aquestes dramàtiques circumstàncies", ha afirmat.
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina
- POLÍTICA INTERNACIONAL La mort del papa Francesc debilita el front progressista en la batalla ideològica global amb la ultradreta
- La ‘política exterior’ del pontífex argentí L’audàcia diplomàcia dels gestos del papa Francesc
- Medi ambient Experts asseguren que Catalunya necessita noves xarxes de transport d’energia malgrat el rebuig de les MAT
- Barcelonejant Collboni poda roses i Pilar Eyre tanca la nit
- GP D’ESPANYA DE MOTOGP Marc Márquez provoca el primer deliri, a Jerez, amb la seva vuitena victòria