Marc Caparrós, l'home que va transformar els antiavalots dels Mossos

whatsapp-image-2019-04-04-at-170832
Tot apunta que Marc Caparrós dirigirà la nova àrea dels Mossos que s’encarregarà de l’escorta de Quim Torra i dels expresidents. Un nou repte per a l’home que va transformar els antiavalots de la policia catalana.
El fins ara responsable dels Mossos a la comarca d’Osona va estar entre el 2012 i el 2015 al capdavant de la Brigada Mòbil (Brimo), els antiavalots. Caparrós, que havia sigut abans cap del Grup Especial d’Intervenció (GEI, els GEO catalans), va ser designat pel llavors director de la policia, Manel Prat, amb un mandat: transformar de dalt a baix la unitat d’antiavalots i els seus procediments. Caparrós va capgirar la brigada i només va mantenir un dels comandaments.
Notícies relacionadesQuan amb prou feines feia un mes que era al càrrec es va produir el cas d’Esther Quintana, que va perdre un ull durant la vaga general de novembre del 2012 després de l’impacte d’una pilota de goma disparada per un mosso. Caparrós, en representació de la unitat antiavalots, va comparèixer en la comissió que es va crear al Parlament arran del ‘cas Quintana’, i que finalment va acordar prohibir l’ús de les pilotes de goma a Catalunya.
Després de ser rellevat com a cap dels antiavalots, Caparrós va ser destinat l’octubre del 2016 a Vic, com a responsable dels Mossos a Osona.
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Predicció meteorològica L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu