A l'interior d'un camió
Detingut a Pamplona un gihadista exconvicte acusat d'adoctrinament
Havia administrat diversos perfils per difondre propaganda de grups terroristes, principalment d'Al-Qaida
La Guàrdia Civil ha detingut aquest dissabte a Pamplona un exconvicte gihadista de 48 anys acusat de reincidir en els delictes d’enaltiment i adoctrinament terrorista, segons han indicat a Efe fonts de la lluita antiterrorista.
La detenció, en què ha col·laborat el Centre Nacional d’Intel·ligència, s’ha produït davant d’un centre comercial del polígon industrial Agustinos, situat als afores de la ciutat i on l’home era a l’interior d’un camió.
Després del seu pas per presó arran d’una condemna del’Audiència Nacional, el detingut, nascut al Marroc, hauria administrat diversos perfils i canals de xarxes socials amb l’objectiu de difondre propaganda en bona part feta per productores mediàtiques afins a grups terroristes gihadistes, principalmentd’Al-Qaida.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- La UE tem que els aranzels de Trump divideixin els estats membres
- Incentius per a la inserció laboral Els aturats que trobin feina ja podran cobrar part de l’atur i el salari
- Res és el que sembla Alves, quan el fet és la paraula
- França Le Pen, condemnada
- María Jesús Montero La presumpció d’innocència