NOU PARTIT
Terol Existeix entra al Congrés amb un diputat
Guitarte es compromet a recolzar «la governabilitat d'Espanya»

undefined50691042 graf7631 teruel 09 10 2019 de izq a der los candidatos191110224726 /
Terol Existeix ha aconseguit entrar al Congrés dels Diputats amb un representant. El cap de llista de Terol Existeix al Congrés, Tomás Guitarte, s’ha mostrat «molt content» pels resultats obtinguts en les eleccions generals, en les quals ha sigut la força més votada a Terol, i ha aconseguit un dels tres escons que estaven en joc en aquesta circumscripció. Guitarte ha garantit que recolzarà «la governabilitat» d’Espanya.
Terol Existeix, amb el 95,95% dels vots escrutats, ha obtingut 18.603 sufragis a la seva província, el 26,34%. El segueixen el PSOE, amb 18.048 vots, el 25,55%, i el PP, amb 16.954 vots, el 24%. Cada una d’aquestes forces ha aconseguit un diputat a Terol.
Guitarte ha dit que veuen l’escó «com una eina per exigir el compliment de les promeses realitzades», en al·lusió a actuacions que «han estat planificades però mai s’han complert» perquè «Terol sempre es quedava fora» de les inversions de l’Estat.
Notícies relacionadesHa remarcat que Terol Existeix vol «que hi hagi un Govern d’Espanya», de manera que no hi posarà «cap obstacle», tot i que «caldrà negociar els recolzaments» perquè volen «que els fets es compleixin».
Tomás Guitarte ha acabat afirmant que Espanya és «l’únic país europeu que té aquestes diferències –territorials– tan grans» i que «és hora de plantejar-se un reequilibri del territori», cosa que la plataforma vol portar a terme mitjançant un pacte d’Estat.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu