L'aparició del 'petit Nicolás' a Sants crea moments de tensió amb els CDR
La inesperada aparició de Francisco Nicolás Gómez Iglesias, conegut com el ‘petit Nicolás’, a l’entrada de l’estació de Sants de Barcelona ha generat moments de tensió amb els CDR concentrats davant l’edifici, a l’encarar-se el jove amb alguns manifestants, a qui han insultat i llançat objectes.
Els antiavalots han hagut d’interposar-se entre el ‘petit Nicolás’ i els manifestants independentistes, i l’han acompanyat fins a l’interior de l’estació, entre els crits, insults i alguna empenta dels CDR, que també han acusat els Mossos de «protegir els fatxes».
Uns 300 membres dels denominats Comitès de Defensa de la República (CDR) s’han concentrat aquest migdia a les portes de l’estació de Sants de Barcelona per «bloquejar» l’estació, tot i que un fort dispositiu policial integrat per Mossos d’Esquadra i Policia Nacional ho ha impedit.
Notícies relacionadesFrancisco Nicolás Gómez Iglesias va cobrar notorietat després de ser detingut per la policia l’octubre del 2014 acusat de diversos delictes, entre aquests els de tràfic d’influències i usurpació de funcions, ja que afirmava que treballava per al CNI.
La seva habilitat des de molt jove per relacionar-se amb líders polítics i empresaris va fer que sent un adolescent pogués introduir-se en els cercles del poder polític i econòmic espanyol i es fotografiés amb nombrosos dirigents i alts càrrecs governamentals.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Cimera al Regne Unit Galán afirma davant l’AIE que "l’electrificació significa seguretat"
- Sector bancari Bankinter guanya un 35% més al pagar menys impostos
- Empreses Escribano rebutja la compra per part d’Indra, però admet "converses"
- Ajust de personal Freixenet acomiadarà el 24% de la plantilla per la sequera
- Fòrum de primavera L’FMI insta a resoldre les tensions comercials "com més aviat millor"