VOT DIFERENCIAT
Nuet, únic del grup d'ERC que segueix en l'abstenció
El diputat de Sobiranistes es desmarca del 'no' republicà a la pròrroga de l'estat d'alama

zentauroepp47427376 barcelona 20 03 2019 pol tica entrevista con joan josep nuet190320190147 /
Joan Josep Nuet, diputat de Sobiranistes adscrit al grup parlamentari d’ERC al Congrés, ha optat aquest dimecres per l’abstenció en la votació de la quarta pròrroga de l’estat d’alarma decretat pel coronavirus, desmarcant-se dels seus socis d’Esquerra, que hi han votat en contra.
Fonts del grup van explicar que Sobiranistes, formació que va néixer com a escissió de Catalunya en Comú i que va anar en coalició amb ERC a les generals, va decidir en la seva executiva aquest vot diferenciat i que havia sigut consensuat amb el grup.
Fins ara, tot el grup parlamentari d’ERC s’havia abstingut en les votacions de la pròrroga de l’estat d’alarma, però aquesta setmana la direcció d’Esquerra va decidir passar-se al vot en contra, on ja s’havien situat JxCat i la CUP. Soberanistes, en canvi, va apostar per seguir en l’abstenció crítica.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- Salut El doctor Manuel Sans Segarra explica l'origen de l'estrès: "La causa fonamental de la nostra societat actual és l'ego..."
- Freixenet acomiadarà 180 empleats i reduirà un 25% la seva plantilla per la sequera
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç
- Crisi en la coalició El Govern central rescindeix de manera unilateral el contracte d’armes amb Israel d’acord amb Sumar
- Crítica de la patronal Foment acusa el Govern d’Illa de provocar «més decreixement i misèria» amb l’acord de vivenda amb ERC, els Comuns i la CUP