a l'Hogar Don Orione
Urdangarin torna a sortir de la presó a fer voluntariat després de la fi de l'estat d'alarma
El cunyat del rei Felip VI ja va fer aquest dilluns la seva primera sortida al centre, que havia restringit les visites pel coronavirus

urgandarin
Iñaki Urdangarin, condemnat pel ‘cas Nóos’, ha tornat a sortir de la presó per fer voluntariat a l’Hogar Don Orione després que s’hagi posat fi a l’estat d’alarma i el centre hagi permès de nou les visites, que havia restringit pel coronavirus.
Així ho han indicat a Efe fonts penitenciàries que han assenyalat que el cunyat del rei Felip VI ja va fer la seva primera sortida al centre aquest dilluns.
Urdangarin va ingressar a la presó el 18 de juny del 2018 per complir una condemna de cinc anys i deu mesos de presó per delictes de corrupció en el ‘cas Nóos’ i des d’aleshores està intern a la presó avilesa de Brieva.
Des del 19 de setembre, Urdangarin sortia del centre penitenciari per anar a l’Hogar Don Orione, ubicat a la localitat madrilenya de Pozuelo de Alarcón. Al principi ho feia dos dies a la setmana, però des de mitjans de gener va començar a anar-hi els dilluns, dimecres i divendres.
No obstant, amb motiu de la pandèmia de la Covid-19, el centre va restringir les visites per garantir la protecció de les persones que atén.
D'acord amb les recomanacions de les autoritats sanitàries i ja que les persones ateses, d’avançada edat, presenten patologies que els fa més vulnerables al virus, el Don Orione va considerar pertinent restringir les visites als seus usuaris a les estrictament necessàries.
També va restringir les sortides de caps de setmana fora del centre.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Convivència amb l’extrema dreta El PSC, Junts, ERC, Comuns i la CUP creen una comissió d’estudi sobre els discursos d’odi al Parlament
- Successos La Guàrdia Civil deté a l’Eixample diversos terroristes acusats de col·laborar amb Hezbol·là
- Violència sexual El cas Alves davant del Suprem: no es resoldrà fins gairebé el 2028 i la doctrina apunta a la dificultat d’aixecar l’absolució
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Oportunitat de lideratge BCN tindrà una nova oficina per captar inversió estrangera