El Suprem demana un informe a l’Advocacia de l’Estat sobre la petició d’indult dels presos del procés
El tribunal també rebutja incorporar a l’expedient l’informe de l’acció popular
El Tribunal Suprem ha demanat aquest dimarts a l’Advocacia de l’Estat un informe sobre els indults demanats per als condemnats en la causa del procés.
A més, l’alt tribunal ha rebutjat, a través d’una providència, incorporar a l’expedient d’aquests indults l’informe presentat per l’acció popular en aquesta causa, al no preveure l’article 24 de la llei d’indult el dictamen de l’acció popular, ja que limita la petició d’informe al Ministeri Fiscal i a la part perjudicada pel delicte.
- Jubilació Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- Cas obert Detingut un metge del CAP Sitges per corrupció de menors
- Els Mossos denuncien a una menor d'edat que s'accidenta amb el cotxe a Cassà
- FUTBOL LaLiga elimina el seu comunicat sobre les llotges vip després de les amenaces del Barça
- Tribunals La dona que denuncia el jugador de l’Espanyol Álvaro Aguado assegura que la va violar en un lavabo de la discoteca Opium
- Amb el suport del PSC El Parlament demana una reforma legal per fer fora els okupes en 24 hores
- Reportatge Sis anys vivint als terrenys d’Aena davant l’aeroport: «És impossible pagar un lloguer»
- Unió de Pagesos exigeix poder contractar persones sense papers per cobrir els 45.000 llocs de la campanya agrària
- Consum de proximitat La recepta de Ferran Adrià per a una alimentació sostenible: «És millor una bona sardina que una mala llagosta»
- Guerra comercial La UE suspèn els aranzels als EUA 90 dies «per donar una oportunitat a les negociacions» amb Trump