De València a Madrid
Toni Cantó formarà part de la llista d’Ayuso com a independent
L’exdirigent de Ciutadans va apostar el dia de la seva dimissió pel fet que el PP i Ciutadans anessin junts als comicis madrilenys, apel·lant al vot útil del centre dreta
L’exdirigent de Ciutadans Toni Cantó formarà part de la llista del PP encapçalada per la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, de cara a les eleccions del pròxim 4 de maig com a independent, segons han confirmat a Europa Press fonts populars.
Toni Cantó ha confirmat que s’ha reunit aquest dimecres amb l’equip de la presidenta per abordar «la possibilitat de donar suport al projecte d’unió del centre dreta» del líder nacional del PP, Pablo Casado, a Madrid.
D’aquesta manera, el nom de l’actor s’unirà als set consellers de l’actual Executiu autonòmic que Ayuso ja ha avançat que aniran als primers llocs de la llista així com al de la secretària general del PP de Madrid, Ana Camins, i el portaveu del PP a l’Assemblea, Alfonso Serrano.
En un missatge en el seu compte personal de Twitter, el mateix actor ha confirmat la trobada amb l’equip de la presidenta regional i candidata del PP en les pròximes eleccions del 4 de maig i ha reiterat la seva aposta per una unió del centre dreta de cara a la cita electoral.
Me he reunido con el equipo de @IdiazAyuso para conversar sobre la posibilidad de apoyar el proyecto de unión del centro derecha de @pablocasado_ en Madrid.
— Toni Cantó (@Tonicanto1) 24 de marzo de 2021
Es esencial que esta comunidad siga siendo ejemplo de libertad en Europa y motor económico de España.
«És essencial que aquesta comunitat continuï sent exemple de llibertat a Europa i motor econòmic d’Espanya», ha afegit l’exdirigent de Ciutadans i exportaveu a les Corts Valencianes.
Cantó, un dels dirigents que més ha criticat públicament l’estratègia seguida per Ciutadans arran de les eleccions catalanes, va anunciar fa nou dies que deixava els seus càrrecs en la formació taronja, renunciava a la seva acta de diputat i deixava la política. «Només em plantejo ara trucar al meu representant per començar a treballar de la meva feina ben aviat», va dir en el seu moment.
El mateix dia de la seva dimissió va apostar pel fet qu el PP i Ciutadans anessin junts als comicis madrilenys, apel·lant al vot útil del centre dreta. Posteriorment, va indicar que es pensaria acudir a un míting d’Ayuso.
L’exdirigent de Ciutadans tenia ja bona relació amb la presidenta regional. La mateixa Ayuso va explicar públicament que en una ocasió, després de les eleccions catalanes, va dinar amb Cantó i amb l’exconsellera de Cultura, Marta Rivera.
- A JAÉN El poble més pobre d’Espanya no és tan pobre: «Aquí hi ha diners, però molts no es declaren»
- Una au intimidadora El veí de Sants que no pot sortir al terrat de Sant Jordi a Sant Joan per l’amenaça d’una gavina
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Procediment penal obert Investigats per «administració deslleial» els marmessors de la fortuna de Pere Mir, entre ells l’oncòleg Josep Tabernero
- Joia arquitectònica La reforma de la plaça dels Àngels obre el debat sobre el futur de l’històric CAP del Raval
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç
- "No vull que em facin una carrera fàcil"
- Pogacar se cita avui amb Evenepoel en la clàssica de la cervesa