A LA COMUNITAT DE MADRID
La filla d’Almudena Grandes, candidata per la Falange
Elisa García Grandes ocupa la quarta posició en la candidatura falangista a les pròximes eleccions autonòmiques

Al desembre va saltar la inesperada notícia: Elisa García Grandes, la filla de l’escriptora Almudena Grandes i del poeta Luis García Montero no només es declarava falangista i seguidora de Primo de Rivera, sinó que impartia conferències sobre el nacionalsindicalisme. La publicació aquest divendres al Butlletí Oficial de la Comunitat de Madrid de les llistes de les candidatures a les pròximes eleccions autonòmiques revelava que la jove de 23 anys feia un pas més en el seu activisme ultra al presentar-se com a número quatre en la llista del partit falangista.
La notícia xoca no només pel fet que una noia de 23 anys pugui combregar amb les idees falangistes el 2021, sinó pel perfil dels seus pares, tots dos obertament d’esquerres. De fet, el seu pare, Luis García Montero, director de l’Institut Cervantes, va ser candidat a les eleccions autonòmiques del 2015 per Izquierda Unida, agafant el relleu a Tania Sánchez.
La seva mare, Almudena Grandes, no només va mostrar el seu recolzament explícit a Izquierda Unida en les eleccions del 2011, sinó que gran part de la seva aplaudida obra literària gira al voltant de la guerra civil espanyola i la postguerra, amb una mirada i des d’una perspectiva als antípodes de la versió oferta per la seva filla Elisa en les xerrades sobre Primo de Rivera.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina