Espionatge en el PP
Directe | García Egea compareix després de les polèmiques acusacions d’Ayuso
La presidenta madrilenya ha exigit a Génova que provi el tràfic d’influències de què se l’acusa i que hi ha hagut un «sol contracte irregular», i ha exigit que es depurin responsabilitats
El secretari general del PP, Teodoro García Egea, ha convocat una roda de premsa a les 15.00 hores a la seu del partit per respondre a les acusacions de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, que ha assegurat que l’entorn del líder del PP, Pablo Casado, ha intentat destruir-la sense proves.
El Partit Popular ha enviat una convocatòria de premsa minuts després de la compareixença en què la presidenta madrilenya ha acusat la direcció del seu partit d’intentar acabar amb ella al sembrar dubtes sobre l’adjudicació d’un contracte sanitari relacionat amb el seu germà.
Ayuso ha exigit a Génova que provi el tràfic d’influències i que hi ha hagut un «sol contracte irregular», i ha exigit que es depurin responsabilitats.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Crònica rosa Elionor i l’amor
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any