Investigació
El jutge denega al rei Joan Carles permís per recórrer sobre la seva inviolabilitat

El jutge del Tribunal Superior de Justícia d’Anglaterra i Gal·les, Matthew Nicklin, ha denegat autorització a la defensa de Joan Carles I per recórrer la seva resolució del 24 de març, en la qual va rebutjar concedir-li qualsevol tipus d’immunitat-inviolabilitat davant la demanda civil de la seva examant Corinna zu Sayn-Wittgenstein per actes d’assetjament, seguiment il·legal i difamació.
Els advocats de Joan Carles I han expressat aquest matí en una audiència convocada per treure les conclusions de la resolució del 24 de març que desitgen apel·lar la sentència davant el Tribunal Civil d’Apel·lacions de l’alt tribunal.
Per elevar aquest recurs és preceptiu sol·licitar primer permís al jutge. Normalment, si el jutge no veu possibilitats d’èxit del recurs, per economia processal sol denegar la seva autorització. La defensa de Joan Carles I pot, ara, intentar la seva última oportunitat: sol·licitar al Tribunal Civil d’Apel·lacions aquest permís.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 70 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros
- Polèmica judicial Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.250 euros per la presó provisional si la seva absolució arriba a ser ferma
- El dret a morir Les sol·licituds d’eutanàsia a Catalunya augmenten un 63% en un any: ja hi ha una petició al dia