Candidatura catalanoaragonesa
Pere Aragonès: «No es modificarà cap seu ni cap prova dels Jocs Olímpics»

Un periodista pregunta a Pere Aragonès en la roda de premsa del Palau de la Generalitat: «President, ¿a quina disciplina o seu estaria disposat a renunciar perquè hi hagi un pacte amb Aragó?». Resposta succinta i contundent del republicà: «A cap». «¿Té previst entrevistar-se amb el president d’Aragó, Javier Lambán?», segona pregunta. I segona resposta: «No».
«Hi ha un acord tècnic que no preveiem que es modifiqui. I sobre l’entrevista amb Lambán, no vaig ser jo qui la va suspendre. La meva oferta de veure’ns es manté, però no depèn de mi», va matisar posteriorment el president.
Aragonès també va fer front a les crítiques que, des del Govern, li dirigeixen per portar a consulta al Pirineu l’opció de presentar-se o no al concurs olímpic per ser la seu dels Jocs Olímpics del 2030. «A mi sí que m’interessa el que diu el principal territori afectat», va sentenciar.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- En delictes de furts lleus El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal