Els contractes
CERCADOR | Consulta en què va gastar l’Ajuntament de Barcelona 75 milions durant l’emergència covid
La factura d’emergència de la covid a la ciutat: 75 milions d’euros entre 424 empreses
Urbanisme tàctic, publicitat i ordinadors: els contractes sota lupa
Colau va comprar mascaretes a meitat de preu que Almeida a l’inici de la covid

L’Ajuntament de Barcelona va firmar 995 contractes per la via d’emergència després de l’esclat de la covid-19. Fins a 424 empreses i 52 particulars van ser contractats per oferir obres, serveis i subministraments per atendre l’excepcionalitat sobrevinguda que va suposar el virus a la ciutat. La despesa municipal va ascendir a 75.754.820,71 euros, segons les dades publicades al portal de transparència analitzades per EL PERIÓDICO.
De l’estudi de les xifres i dels contractes adjudicats es desprèn que la major part es va dedicar a acollir persones sense llar, a obra pública per adequar l’espai a la nova normalitat, a l’adaptació al teletreball i a campanyes publicitàries que fessin reviure la ciutat i posessin a disposició dels barcelonins les mesures que va impulsar el consistori, així com informació sobre actuacions relacionades amb la pandèmia.
En aquest cercador es poden localitzar tots els contractes subscrits, per empresa, per preu i per tipus de servei proporcionat:
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Sentència «explosiva» a França La justícia inhabilita Le Pen cinc anys per desviació de fons públics
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- quo vadis barcelona Salvador Alemany: «Vam perdre el pols per afrontar aquesta crisi»