Reaccions al resultat electoral andalús
Junts reclama a ERC fer front comú a Madrid després del fracàs socialista andalús
«Estabilitzar el Govern de Sánchez no evita que la dreta continuï pujant», argumenta el portaveu del partit
Rius afirma que el robatori al domicili de Laura Borràs és «un cas estrany»

El portaveu de Junts per Catalunya, Josep Rius, ha afirmat que després de la victòria del PP per majoria absoluta en les eleccions andaluses, es dedueix que «estabilitzar el Govern de Sánchez no evita que la dreta continuï pujant». Junts ha aprofitat el resultat electoral per tornar a criticar el suport d’ERC a l’estabilitat política espanyola.
En aquest sentit, Rius ha tornat a reclamar «un front comú» amb ERC i la CUP al Congrés. «La por de Vox ja no mobilitza les esquerres i no pot ser excusa per recolzar [el Govern] a canvi de res», ha afirmat Rius. En aquest sentit ha parlat d’una «segona oportunitat» per a l’independentisme per unir-se a Madrid.
Notícies relacionadesJunts ha tornat a carregar contra la taula de diàleg i ha presentat una moció al Parlament sobre la necessitat d’incrementar les inversions de l’Estat a Catalunya i no donar suport als pressupostos estatals fins que aquest increment tingui lloc.
El robatori a Borràs
«És un cas estrany que caldrà investigar a fons», ha afegit Rius sobre el robatori al domicili de la presidenta del Parlament, Laura Borràs, en què, segons ella ha relatat, s’han extret documents de la seva vivenda.
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Distinció de la Generalitat Indignació a Junts per la concessió de la Creu de Sant Jordi a Loles León
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Flick se surt amb la seva
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Barcelona, protagonista Comsa i FCC executaran la fase final del Hall Zero
- TELEVISIÓ I MAS Creu de Sant Jordi
- ‘PLAY-OFF’ DE L’EUROLLIGA DE BÀSQUET El Barça dona mostres de debilitat a Mònaco i cau