Malgrat els àudios
Fernández Díaz nega «rotundament» els «contactes» amb Villarejo
L’exministre es ratifica en les seves declaracions davant el jutge i en el Congrés

L’exministre de l’Interior Jorge Fernández Díaz ha negat «rotundament» que hagi mantingut contactes amb l’excomissari José Manuel Villarejo i ha insistit a ratificar íntegrament el contingut de les seves declaracions prestades tant en seu judicial com en seu parlamentària, segons un comunicat de la seva defensa recollit per Europa Press.
Els àudios difosos aquesta setmana per ‘El País’ reflecteixen que Fernández Díaz hauria rebut, en el Ministeri d’Interior, diverses vegades entre 2012 i 2016, tant el llavors comissari com el director adjunt operatiu (DAO) de l’època, Eugenio Pino, per orquestrar l’anomenada Operació Catalunya.
Fernández Díaz podria enfrontar-se a una investigació judicial per prestar fals testimoni en la comissió desenvolupada al Congrés dels Diputats sobre l’operació Kitchen, on va dir que mai havia despatxat amb José Manuel Villarejo, tot i que contradiu els àudios, si bé les indagacions escaparien a l’abast de l’Audiència Nacional –que investiga el comissari–, perquè serien competència d’un jutjat ordinari.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu