Eleccions municipals
Josep Bou no repetirà com a alcaldable del PP a Barcelona el 2023
«Renuncio i descarto el PP, no vull ser una pedra al camí», ha dit el dirigent

El president del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Josep Bou, no serà alcaldable de la formació popular en les eleccions municipals del 2023: «Renuncio i descarto el PP, no vull ser una pedra al camí».
En declaracions a Europa Press, ha explicat que ha pres aquesta decisió «perquè el partit pugui decidir amb calma el nom per encapçalar la llista». Malgrat que no serà candidat, continuarà sent regidor del partit fins que s’acabi el mandat i aquest dimecres donarà més detalls sobre la seva decisió en una roda de premsa.
Bou, que no està afiliat al partit, va acceptar liderar com a independent la llista del PP per als comicis del 2019 després de la renúncia del llavors líder del grup municipal, Alberto Fernández Díaz, a repetir com a cap de llista a la capital catalana.
Proposta de Casado
En aquell moment Bou era president de l’entitat Empresaris de Catalunya, càrrec que va deixar quan va acceptar la proposta del llavors líder del partit, Pablo Casado, per ser candidat a l’alcaldia de Barcelona, de qui sempre es va mostrar a la seva disposició.
«Si em diu que em vol, continuaré, si no, no», va dir Bou en aquell moment sobre la seva continuïtat al consistori, que deixava en mans de Casado, tot i que després de la dimissió del líder del partit el regidor va manifestar la seva voluntat de continuar liderant el grup municipal.
Bou va admetre que va estar «a punt d’anar-se’n després de les eleccions municipals del 2019» perquè part del grup municipal no el volia al consistori i va reconèixer les desavinences amb l’altre regidor de la formació, Óscar Ramírez, una situació sobre la qual Bou va dir que havia millorat amb el temps.
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Les roses de pitiminí: una opció per regalar per Sant Jordi
- Club Entendre-hi + Animals i plantes La rosa de Sant Jordi: el significat del vermell i altres colors
- Els Reis i Sofia signen en el llibre de condolences
- Final d’un pontificat Llums i ombres amb les dones