Pressupostos
Illa es mostra segur que Aragonès «complirà» amb el Prat: «Ara falta executar l’acord»
El líder del PSC respon a Albiach que l’acord passa per «augmentar la capacitat del Prat»

El primer secretari del PSC, Salvador Illa, està segur que el president de la Generalitat, Pere Aragonès, complirà la transformació de l’aeroport del Prat per «augmentar la seva capacitat» com contempla el pacte de pressupostos. «Ara falta executar l’acord», ha considerat des de Molins de Rei.
Al ser preguntat per les declaracions de la líder d’En Comú Podem, Jéssica Albiach, que aquest dissabte ha assegurat que «no hi haurà ampliació de l’aeroport», Illa ha considerat que «no va bé ser tan categòric perquè queda a l’hemeroteca».
El socialista ha recordat que s’han posat d’acord que «cal augmentar la capacitat de l’aeroport i que durant el 2023 hi haurà un treball tècnic perquè pugui programar 90 operacions per hora».
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe