CAS DELS EROS
L’informe forense recomana que Griñán no entri a la presó pel seu càncer: «Necessita una vigilància estreta»
L’Audiència Provincial de Sevilla haurà de decidir arran d’aquest informe si l’expresident andalús ingressa o no a la presó en els pròxims dies

L’informe mèdic forense encarregat per decidir sobre l’ingrés a la presó de José Antonio Griñán pel cas dels eros assenyala que el càncer que pateix l’expresident andalús continua necessitant tractament hospitalari fora de la presó i que la radioteràpia rebuda ha causat «efectes secundaris que persisteixen en l’actualitat».
En les conclusions d’aquest informe s’esmenta que «s’ha de recórrer a serveis hospitalaris externs a la presó per al tractament de la malaltia i d’alguns dels efectes secundaris derivats de la radioteràpia, i altres, al seu torn, de derivats del mateix tractament dels efectes secundaris, que necessiten una vigilància estreta».
El metge forense encarregat de realitzar aquest informe assegura que es limita a transcriure tota la documentació mèdica rebuda i que «existeix una afectació física i psíquica del seu patiment, en estreta relació amb la seva edat i amb la seva situació personal». L’Audiència Provincial de Sevilla haurà de decidir arran d’aquest informe si l’expresident andalús ingressa o no a la presó en els pròxims dies.
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- Serà nomenat avui El Govern fitxa el gerent de Serveis Socials de la Diputació de Barcelona per dirigir la DGAIA
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya