Comicis generals
¿Si demano el vot per correu em deslliuro de ser a la mesa electoral el 23J?
Eleccions 2023, en directe: avanç dels comicis generals i sondejos del 23J
¿Què passa si estic de vacances i em toca ser en una mesa electoral?
¿Què passa si tinc un viatge i em toca una mesa electoral? Això diu la llei

La derrota que el PSOE ha encaixat en els comicis municipals i autonòmics del 28M ha precipitat la inesperada decisió del president del Govern, Pedro Sánchez, d’avançar les eleccions generals al 23 de juliol.
Una data que inquieta no pocs ciutadans, els que, per exemple, estaran fora dels seus municipis disfrutant de les vacances. Tots ells poden complir el seu dret electoral recorrent al vot per correu.
Un recurs, no obstant, que segons la normativa en vigor no eximeix d’haver de complir l’obligació de formar part d’una mesa electoral, un dubte que assalta molts ciutadans, segons s’està evidenciant en xarxes socials.
- A JAÉN El poble més pobre d’Espanya no és tan pobre: «Aquí hi ha diners, però molts no es declaren»
- Una au intimidadora El veí de Sants que no pot sortir al terrat de Sant Jordi a Sant Joan per l’amenaça d’una gavina
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Procediment penal obert Investigats per «administració deslleial» els marmessors de la fortuna de Pere Mir, entre ells l’oncòleg Josep Tabernero
- Joia arquitectònica La reforma de la plaça dels Àngels obre el debat sobre el futur de l’històric CAP del Raval
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç
- "No vull que em facin una carrera fàcil"
- Pogacar se cita avui amb Evenepoel en la clàssica de la cervesa