La política aragonesa és de Vox
Tensió entre la presidenta de les Corts d’Aragó i la ministra Irene Montero
Totes dues han evitat donar-se la mà a les portes de la seu
La presidenta de les Corts d’Aragó, Marta Fernández (Vox), i la ministra d’Igualtat, Irene Montero (Podem), han protagonitzat aquest dijous una tensa escena a les portes del Palau de l’Aljaferia. Totes dues han evitat donar-se la mà en la salutació protocol·lària prèvia a la visita de la ministra a la seu del Parlament aragonès. A més, la presidenta de la Cambra ha negat ostensiblement la salutació a la secretària d’Estat d’Igualtat, Ángela Rodríguez, com es pot observar a les imatges. Rodríguez sí que ha allargat la mà a Fernández, però aquesta s’ha mostrat impertèrrita.
La ministra Montero ha viatjat a Saragossa per presidir l’esdeveniment d’alt nivell ‘La garantia efectiva dels drets sexuals i reproductius a Europa’, organitzat pel Govern d’Espanya amb motiu de la presidència espanyola del Consell d’Europa, en el qual participen delegacions europees responsables d’Igualtat i Drets Humans per parlar de drets reproductius, avortament o educació sexual.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Arribada a Espanya Fátima Ofkir, amnistiada després de passar 7 anys en una presó d’Oman: «Ja soc a casa, quan estigui estabilitzada podré parlar»
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu