El Govern central anuncia que "extingirà" la Fundació Franco

El ministre de Política Territorial i Memòria Democràtica, Ángel Víctor Torres, va assegurar ahir que la Fundació Francisco Franco es troba en els seus "últims dies", tot i que va matisar les intencions de l’Executiu central explicant que no pretenen il·legalitzar-la sinó "extingir-la".
"Nosaltres no il·legalitzem la fundació, el que fem és extingir-la, si una fundació, un espai, un lloc, rememora, homenatja, vanagloria algú que va ser repressor, no té cap sentit dins la democràcia", va dir en una entrevista a la cadena SER, recollida per Europa Press, on, a més, va assegurar que som davant els "últims dies" de la Fundació Francisco Franco.
Temes:
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Infarma 2025 Els nous fàrmacs per a l’obesitat són efectius per a la insuficiència cardíaca i els trastorns de salut mental
- La 'transfobia' crece un 14% en Catalunya según los datos de l'Observatori contra la LGTBI-fobia
- Scully quadro a quadro
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya baixa del 40%, el pitjor registre des del 2011
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió