Divisió entre fiscals sobre si es reobre el cas de Miguel Ángel Blanco
La discrepància deixa la decisió en mans de la número dos de García Ortiz

Una majoria de membres de la Junta de fiscals de Penal del Tribunal Suprem –13 davant tres– van recolzar ahir que s’informi favorablement els recursos presentats pel PP i l’associació de víctimes Dignidad y Justicia contra la decisió de l’audiència Nacional de considerar prescrita la investigació contra la cúpula d’ETA per l’assassinat de Miguel Ángel Blanco. Per la disparitat de postures, la decisió final la prendrà la tinenta fiscal de l’alt tribunal i número dos de la Fiscalia General, María Ángeles Sánchez Conde.
Malgrat l’aclaparadora majoria a favor que aquest assumpte no es doni per tancat, existeix una norma que obliga a deixar-lo en mans de la superior jeràrquica per la discrepància dels dos fiscals que són caps de secció. En aquest cas, segons va avançar El Mundo, un dels discrepants de la ponència defensada pel fiscal Álvaro Redondo ha sigut el cap de secció Fernando Prieto. Com que l’altre fiscal cap de Penal, Fidel Cadena, va recolzar que no concorria la prescripció, l’assumpte haurà de ser dirimit per la número dos de la carrera.
- Amb Paula Navarro Per què Jonathan Andic, hereu de Mango, ha suspès sobtadament el seu casament
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- El cas de Ter Stegen
- Tribunals Tallar la llum i l’aigua de les vivendes ocupades no serà delicte a Barcelona
- Ciclisme Una Volta amb Pradell per als homes i Pal per a les dones
- BÀSQUET Punter dona vida al Barça en un triomf crucial (87-80) sobre el Partizan
- GABRIELA STOCKLER: "No saps el que passarà, és la part bonica de la distància"
- Una prova emblemàtica Les dones planten cara a la marató
- El Carrer Nou Cercas, Gonzalo Suárez i Mario