Moció de censura
El PSC entrarà al govern de Ripoll amb Junts i ERC per arrabassar l'alcaldia a Sílvia Orriols
Els socialistes eren partidaris de quedar-se a l'oposició però finalment han cedit a la petició que li feien els dos grups independentistes

Si res no es torça, el PSC també entrarà finalment al govern municipal de Ripoll un cop culmini la moció de censura per treure Sílvia Orriols de l'alcaldia. Així ho ha avançat la SER i han confirmat fonts socialistes a aquest diari, que admeten que la seva intenció era quedar-se a l'oposició però que, davant la petició que li feien Junts i ERC, no tenen "un altre remei" que formar part del futur gabinet perquè prosperi l'operació que deixarà Aliança Catalana sense la vara del municipi.
Després que a finals de la setmana passada, com va avançar EL PERIÓDICO, l'oposició encaminés un acord perquè sigui Junts qui assumeixi l'alcaldia, s'ultima ara un pacte tripartit que encara té per davant acabar de definir el repartiment de les diverses àrees. Des de l'inici de les negociacions el PSC va manifestar que la seva aposta era quedar-se a l'oposició però que sumarien els seus vots perquè arribés a bon port la moció per desposseir Orriols de l'alcaldia.
Aliança Catalana Sílvia Orriols Ripoll Política Catalunya ERC - Esquerra Republicana de Catalunya PSC PSC Junts per Catalunya Moció de censura
- Pensions Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- Selecció 10 pel·lícules d’estrena en plataformes que no et pots perdre al maig
- Futbol El polèmic raper Travis Scott estamparà el seu logo a la samarreta del Barça
- Canvi inesperat en la guerra comercial: la Xina cedeix i ara vol negociar amb Trump
- Tràfic de drogues Rafael Sánchez, guàrdia civil envestit per una narcollanxa a 180 quilòmetres per hora al Guadalquivir: «Vaig veure la mort»
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Electricitat Parla l’enginyer que ‘va predir’ l’apagada: «És un avís; no ens ha marxat la llum en els últims 40 anys»