Conferència d'Enric Morist
L'emergència humanitària en el primer món, protagonista del pròxim Primera Plan@

primeraplan
El dimarts 17 de novembre a les 11.00 hores del matí se celebra un nou col·loqui de Primera Plan@. En aquesta ocasió, el convidat serà el coordinador a Catalunya de Creu Roja, Enric Morist.
El tema d’aquesta conferència, organitzada per EL PERIÓDICO i Factor Energia i amb el patrocini d’ICL Iberia i Telefónica, tractarà sobre l’emergència humanitària en el primer món.
Els lectors interessats a enviar una pregunta a l’Enric Morist poden fer-ho utilitzant el correu electrònic usuariosweb@elperiodico.com.
Temes:
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Retrobament històric El Último de la Fila tornarà amb una gira el 2026
- El germà de Sánchez, a judici La jutge de Badajoz veu motius per processar el germà de Sánchez i dona per acabada la instrucció
- Declaració de la Renda El tràmit que has de fer quan una persona mor i que és motiu de sanció
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- Entrevista Magí Garcia: «La lluita contra el que és ‘woke’ és una obsessió americana que aquí han copiat els més idiotes de la classe»