CINE

Aventures fantàstiques amb 'Las crónicas de Narnia' i 'The Phantom'

CRONICAS NARNIA

CRONICAS NARNIA / ARXIU

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

La nit de Capd d'Any televisiva no només arriba marcada per l'humor, la música i les campanades. També hi ha lloc per al cine.

FANTÀSTIC

Las crónicas de Narnia

21.00 DIVINITY 

Direcció: Andrew Adamson Actors: Georgie Henley, William Moseley, Skandar Keynes, Anna Popplewell, Tilda Swinton, Rupert Everett, Dawn French País: EUA (2005) 140 minuts

Entre 1950 i 1954, l'escriptor nord-irlandès C. S. Lewis va escriure una saga juvenil composta per set novel·les ambientades a Narnia, un lloc amb bruixes, faunes, criatures mitològiques i animals que parlen. La pel·lícula adapta el primer dels relats. Quatre germans són enviats a la casa d'un vell professor per estar fora de perill dels bombardejos. Explorant la casa, una de les nenes troba un gran armari i descobreix un món màgic.

FANTÀSTIC

The Phantom

23.45 NEOX 

Notícies relacionades

Direcció: Simon Wincer Actors: Billy Zane, Treat Williams, Kristy Swanson, Catherine Zeta-Jones, James Remar País: EUA (1996) 100 minuts.

Irregular recuperació d'un personatge de còmic de Lee Falk, molt popular als EUA. Una expedició arriba a una estranya illa per buscar-hi unes mítiques i estranyes calaveres.