On Catalunya
campanya DE nadal
Codorníu, espot modernista

Codorníu, espot modernista_MEDIA_1 /
Per als seus anuncis nadalencs, Codorníu ha fitxat l'il·lustrador Conrad Roset, el qual reinterpreta la primera campanya de cartelleria modernista de la història del cava, que el 1898 va revolucionar la publicitat amb artistes com Casas, Utrillo i Junyent. La campanya actual repeteix el lema de l'any passat: Som Codorníu, des de 1551. Roset ha creat dues peces amb un mateix fil conductor: una declinació modernista per al cava Cuveé 1872 i una altra de més femenina per a Anna de Codorníu. La campanya, llançada dijous en diversos països, espera aconseguir més de 420 milions d'impactes, sobretot a la televisió i internet. A la foto, Toni Segarra, de l'agència SCPF; el CEO del grup Codorníu Raventós, Javier Pagés; María del Mar Raventós i Roset.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Funcionaris La Generalitat convocarà una oferta d’ocupació pública de més de 7.000 places
- Intervenció integral La reforma de la Necròpolis de Tarragona transformarà l'entorn de la Tabacalera
- 12-M La Sindicatura de Comptes proposa reduir en 50.000 euros la subvenció electoral de Junts
- Famosos Antonio Orozco, durant un avançament del seu documental: "Estava a casa creient literalment que m'anava a morir"
- Successos Els Mossos denuncien un ‘rambo’ que va sortir a caçar amb arc i fletxes en un bosc de Susqueda
- Interior Trànsit avisarà amb IA de les congestions a l’AP-7 perquè es busquin rutes alternatives