On Catalunya

Caló d'en Rafalino

La cala més capritxosa de tot Mallorca

On: Entre Portocristo i Son Servera, a la costa E de Mallorca. Serveis: Cap Ocupació: Mitjana. Ideal nudistes, parelles...Entorn:Residencial.

On: Entre Portocristo i Son Servera, a la costa E de Mallorca. Serveis: Cap Ocupació: Mitjana. Ideal nudistes, parelles...Entorn:Residencial.

1
Es llegeix en minuts

El Caló d'en Rafalino és un dels racons més misteriosos de Mallorca, perquè té la particularitat d'aparèixer i desaparèixer segons li vingui de gust. No és bruixeria, és per l'efecte del mar i els seus corrents, que a vegades s'emporten la sorra blanca i fina per tornar-se una platja de grans roques poc amable i còmoda. Si hi vas i te la trobes tal com a la imatge, amb aquesta bonica carona blanca, saluda-la de part meva i disfruta'n, perquè estaràs d'enhorabona. És el meu racó nudista preferit, la de les aigües més turqueses i les vistes més relaxades. Però si hi vas i no hi és, camina una mica cap a cala Morlanda, que aquesta segur que segueix regalant banys entre turqueses i or líquids.

Temes:

Platges