On Catalunya
COSTA BRAVA SUD
Cala Belladona
Una cala molt disputada
079-cala-belladona-3660-digital
La cala Belladona també és la de les belles vistes, ja que el paisatge que l'envolta --emmarcat pel verd intens dels pins, el blau ultramar i les curioses tonalitats de la sorra-- continua sent digníssim de tots els elogis. I a més ¡hi ha un xiringuito ! Sorra, prou espai i de fàcil accés malgrat les inclinades escales i els talls del camí de ronda; així que ho té tot per a un gran dia de platja.
És per això que no és gens estrany que tant el municipi de Sant Antoni de Calonge com el de Platja d'Aro se la disputin: és tan bella la dona... Però no només per això, sinó perquè els límits geogràfics d'un poble i l'altre la divideixen en dos --com si es tractés d'una solució salomònica--, així que la discussió està servida.
On: A 1.600 metres de Platja d'Aro.
Serveis: Xiringuito.
Entorn: Residencial.
Ocupació: Alta.
Notícies relacionadesRecomanada per a: Parelles.
Participa en el concurs de la Platja Misteriosa d'aquesta setmana.
- Educació a Catalunya Un de cada tres docents catalans opta al pròxim concurs de trasllats, un sotrac que ja tensa els centres
- Mercat immobiliari La Generalitat compra 743 pisos a un fons inversor per destinar-los a lloguer social
- Ampolles de qualitat Els millors vins catalans per començar l'any: 4 negres i 1 rosat
- Descarbonització Catalunya garantirà uns 1.400 milions d’euros en ajuts per comprar cotxes elèctrics i triplicar punts de recàrrega
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?