On Catalunya
Platja del Callao
Els socorristes salven la vida d’una dona que s’ofegava a la platja de Mataró
La banyista, de 60 anys, va ser traslladada a l’Hospital de Mataró
CONTEXT I Las platges catalanes ja han registrat 19 morts des del 15 de juny, la pitjor campanya en una dècada

El Servei de Salvament i Socorrisme va aconseguir reanimar una dona que s’estava ofegant a la platja del Callao de Mataró, dimecres passat. La banyista va ser reanimada a la sorra i evacuada posteriorment a l’Hospital de Mataró, segons va avançar Mataró Audiovisual.
La dona, de 60 anys, va entrar a l’aigua mentre onejava la bandera groga, que indica precaució. El fort onatge va provocar que la banyista s’empassés aigua i entrés en parada cardiorespiratòria. Ara bé, l’actuació ràpida del servei de socorrisme va aconseguir que la dona recuperés les constants vitals.
Minuts després, un helicòpter del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) va aterrar a la desembocadura de la riera de Sant Simó. No obstant, no va ser necessari el trasllat per aire de la banyista, que finalment va ser conduïda a l’hospital en ambulància.
Notícies relacionadesAra com ara, i des del 15 de juny, 19 persones han mort ofegades a les platges catalanes. En els últims 10 anys s’estima que la xifra augmenta fins a les 300 víctimes.
Més notícies de Mataró en l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Habitatge Barcelona projecta les primeres demolicions per començar a construir 3.360 pisos entorn de la Sagrera el 2029
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Menys incidents La població de senglars a Collserola cau per la sequera i el control de fauna
- Polèmica editorial Anagrama es desvincula d’‘El odio’ i torna tots els drets del polèmic llibre a Luisgé Martín
- Jubilació Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- La policia mirarà milers de guanteres per veure si tens aquest objecte dins del cotxe (serà obligatori)