Balanç
Rubí va sumar 239 empreses noves durant el 2022
La Finestreta Única Empresarial de Rubí en va gestionar 6.124, la xifra més alta dels últims cinc anys

L’Ajuntament de Rubí (Vallès Occidental), a través de Rubí Empresa, va obrir 239 expedients de llicències d’activitats durant el 2022, 16 més que durant el 2021.
Durant tot l’any passat, el servei d’emprenedoria municipal va acompanyar 33 empreses durant el seu procés de creació, una xifra que se situa per sota de les 41 que es van atendre el 2021 però per sobre de les xifres dels quatre anys anteriors.
Segons les xifres compartides pel consistori, les 33 empreses creades el 2022 han generat 38 llocs de treball.
Notícies relacionadesLa Finestreta Única Empresarial de Rubí (FUER) va gestionar durant l’any passat 6.214 tràmits, la xifra més alta dels últims cinc anys. El nombre d’empreses ateses el 2022 ascendeix a 3.541, també la xifra més alta des del 2017.
Llegeix totes les notícies de Rubí a EL PERIÓDICO Rubí
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- D’Olot a l’armada japonesa