Ajuda humanitària
Rubí destina 6.000 euros del fons d’emergències en ajudes a Síria, Turquia i el Kurdistan
La donació vol donar resposta a la crisi derivada dels terratrèmols succeïts aquest mes de febrer

El Consell Municipal de Solidaritat i Cooperació Internacional per al Desenvolupament de Rubí (Vallès Occidental) ha acordat destinar 6.000 euros com a resposta municipal a la crisi derivada dels terratrèmols a Síria, Turquia i el Kurdistan.
La xifra, corresponent a la meitat del pressupost de Cooperació per Emergències, es destinarà concretament a la campanya d’ajuda a les persones damnificades del Fons Català de Cooperació.
Notícies relacionadesEl Consell va constatar que la catàstrofe natural del 6 de febrer a Síria, Turquia i Kurdistan se suma a una «situació de conflicte armat que es perpetua en el temps i fa encara més greus les conseqüències per a la població». La sessió també ha servit per reafirmar el compromís de l’Ajuntament de Rubí amb l’antimilitarisme i la cultura de la pau.
Llegeix totes les notícies de Rubí a EL PERIÓDICO Rubí
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- L’apagada obstrueix la connexió telefònica i l’accés a internet
- Apagada L'Audiència Nacional obre una investigació per determinar si l'apagada va ser ciberterrorisme
- La Caixa cessa Ángel Simón i nomena Francisco Reynés com a nou conseller delegat de Criteria
- Successos Un mosso pateix una fractura de crani al ser colpejat amb una barra de ferro en els incidents a la Mariola de Lleida
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Drets dels consumidors Avaries a casa, hotels i menjars: què pots reclamar després de l’apagada