El Parc Taulí de Sabadell participa en un projecte europeu per analitzar l'ús d'antibiòtics als hospitals
La Fundació Parc Taulí i el Grup d'Investigació de Malalties Infeccioses participen en el projecte EURIPHI

tauli3 /
La Fundació Parc Taulí i el Grup d’Investigació de Malalties Infeccioses participen en el projecte EURIPHI, projecte Coordination and Apoyo Action (CSA) finançat pelPrograma Marc H2020 de la Comissió Europea. El Parc Taulí de Sabadell participarà enl’anàlisi de l’ús d’antibiòtics als hospitals, les barreres existents en les proves de diagnòstic ràpid i en la identificació i l’anàlisi de problemes en els serveis d’atenció integrada.
“Les organitzacions de contractació pública estan reconsiderant les pràctiques existents de compra amb l’objectiu de trobar solucions innovadores per fer front a nous reptes sanitaris”, expliquen des del Taulí.
A través del projecte EURIPHI, aquestes organitzacions volen fomentar noves aproximacions entorn del concepte de compra basada en valor (Value Based Public Procurement of Innovation). La visió compartida d’EURIPHI és generar “un marcd’avantatges més econòmics per als processos de licitació”, afirmen.
Diagnòstic ràpid per a malalties infeccioses
Aquest marc podria recolzar els processos de compra pública d’innovació i s’aplicarà en les àrees de diagnòstic ràpid per a malalties infeccioses i serveis d’atenció integrada. Una vegada identificades les necessitats per a cada àmbit, es treballarà en la preparació de futures propostes de compra pública d’innovació (PPI) o compra pública precomercial (PCP) per part dels membres d’EURIPHI.
El consorci està format per 25 socis (organitzacions de contractació pública, referents estatals i regionals i proveïdors de serveis) de 10 països europeus diferents i té una durada de 18 mesos.
Més notícies de Sabadella l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Successos Roben un mòbil d’un restaurant de Barcelona i els atrapen perquè el telèfon està en xinès
- Sequera a Catalunya Estat dels embassaments avui a Catalunya: puja el nivell de les reserves
- Catalunya Ràdio 'Que no surti d'aquí' cancel·la la seva emissió aquest dimarts després de la polèmica amb Ter Stegen i deixa a l'aire la seva continuïtat
- La consellera de Drets Socials viu a cavall de Madrid i Barcelona
- Per unanimitat Catalunya eximeix escoles i centres esportius de complir els límits de soroll fins a la nit
- Consellera del Govern L'oposició critica que Martínez Bravo visqui entre Madrid i Barcelona i li demana que corregeixi "aquest fet inèdit"
- Tribunals La jutgessa cita com a imputats a Bartomeu i Sandro Rosell pel 'cas Negreira'
- En una sentència El TC anul·la la reforma del Reglament del Senat amb què el PP va intentar retardar l’amnistia
- Investigació La desigualtat també arriba al llit: per què les dones tenen menys orgasmes en relacions heterosexuals
- Incidents L'imam desnonat a Salt: "Que els joves no facin res; estem en un terreny d'entesa"