Accident de trànsit
Un conductor sense punts al carnet atropella una dona a Sabadell
La víctima, que va resultar ferida, creuava un pas de vianants i la Policia Local conclou que la causa de l’accident va ser la falta d’atenció al volant

Un conductor de 31 anys que no havia fet el curs de rehabilitació viària després de quedar-se sense punts al carnet de conduir va atropellar ahir una dona de 39 anys mentre aquesta creuava per un pas de vianants a Sabadell (el Vallès Occidental). Segons el comunicat que va emetre la Policia Local de Sabadell, la causa de l’atropellament va ser la falta d’atenció del conductor. La víctima va presentar ferides lleus i va haver de ser traslladada al CAP de Sant Fèlix.
Els fets van passar durant la tarda d’ahir, dijous 14 de juliol, a les 19:48 hores al passatge de Rubió i Ors amb la ronda Santa Maria. Una unitat de la Policia Local de Sabadell es va desplaçar fins al lloc dels fets i va poder comprovar que el conductor no havia fet el curs de rehabilitació viària, amb la qual cosa es va procedir a fer una denúncia administrativa. El vehicle es va traslladar al dipòsit municipal.
Llegeix totes les notícies de Sabadell a EL PERIÓDICO Sabadell
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- Apunt Equip pet...¡¿Com?!
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Delinqüència digital Creixen les «estafes híbrides»: l’engany que combina el món virtual i el físic
- Tipus d’interès L’eurozona es blinda: el BCE abaixa tipus al 2,25% en resposta a l’ofensiva de Trump
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho