Acord amb Seat
Salut començarà a vacunar en punts mòbils
El conseller Argimon presenta els camions itinerants que es desplaçaran per Catalunya

El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, i la secretària de Salut Pública, Carmen Cabezas, presentaran aquest dimarts l’estratègia de vacunació amb punts mòbils del Banc de Sang i Teixits (BST) i de la companyia automobilística Seat. L’acte de presentació serà a l’Arc de Triomf de Barcelona a les 18 hores. En l’acte també hi participaran la directora de Salut, Seguretat i Emergències de Seat SA, Patrícia Such, i el director general del Banc de Sang i Teixits, Simó Schwartz.
Al febrer, la Generalitat i Seat van anunciar l’acord per disposar de camions ‘motorhome’ de l’equip Cupra de competició perquè funcionin com a centres de vacunació itinerants en cas de necessitat.
La iniciativa se suma al desplegament de la Generalitat per realitzar una vacunació massiva que permeti parar els efectes de la nova onada de contagis, que té els més joves entre els més damnificats.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Marc Giró, una de les peces més cobejades de la televisió, renova finalment el seu contracte amb RTVE
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El papa Francesc i Jesús es fan 'selfies' al cel: així és el vídeo viral fet amb IA
- La successió del Papa Francesc impulsa ‘Cónclave’ a 150 sales de cinema a l'Estat