Concentració a l’ajuntament
Les entitats de la gent gran de Sant Cugat denuncien un «maltractament administratiu»

Amb el lema ‘No escoltar la gent gran és maltractament’, més de 200 persones s’han agrupat a Sant Cugat aquest dijous, 15 de juny al migdia, concretament a la plaça de la Vila on han envoltat l’ajuntament del municipi.
La concentració convocada per la Taula de la Gent Gran en el marc del Dia Internacional per la Sensibilització contra el Maltractament cap a la gent gran tenia l’objectiu d’alçar la veu contra l’«aïllament» i la «soledat no desitjada» que en moltes ocasions pateix la tercera edat. També n’han reiterat la prevenció.
Un altre dels grans eixos de la manifestació s’ha centrat en el paper que tenen les administracions. Els participants han reclamat una escolta activa per part de les institucions. Durant la concentració s’ha llegit un manifest que ha carregat contra la falta d’empatia del govern en funcions amb la gent gran. En aquesta línia s’ha reclamat una regidoria explícita de la ‘Gent Gran’ que tingui la voluntat d’«escoltar-ne les necessitats».
Notícies relacionadesUna consigna de la concentració ha sigut la vestimenta dels manifestants: de color blanc i mocador taronja penjat al coll.
Llegeix totes les notícies de Sant Cugat del Vallès a EL PERIÓDICO Sant Cugat
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"