SENSELLARISME
Assís habilita 12 places de vivenda per a dones sense llar a Barcelona, Santa Coloma i Sant Pere de Ribes
L'entitat ofereix un procés d'acompanyament per ajudar-les a sortir de la situació de vulnerabilitat

zentauroepp49914059 mujeres sin hogar assis190918122612
Assís ha habilitat 12 places de vivendes per a dones en situació de sense llar a la demarcació de Barcelona. En concret, estan ubicades al barri de Sarrià de la capital catalana, a Santa Coloma de Gramenet i a Sant Pere de Ribes i són espais d’acollida estables.
A l’edifici Llar Impuls de Sarrià viuran set dones i l’objectiu és abordar les seves necessitats bàsiques i psicosocials, posant en rellevància la complexitat i la urgència de donar resposta a la realitat del sensellarisme.
Notícies relacionadesLa responsable del programa Dones Amb Llar, Elena Sala, va destacar que no són només places residencials sinó «espais de seguretat i acompanyament on s’incorpora la perspectiva de gènere i on s’ofereix estabilitat i temps».
Més notícies de Santa Coloma a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Impostos L’Agència Tributària oferirà una ‘declaració exprés’ de la renda a 4,4 milions de contribuents
- Campanya Hisenda Resultat positiu i negatiu en la Renda 2025: què significa
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors