Exitosa franquícia
‘Obi Wan Kenobi’: quan s’estrena i on veure-la
La sèrie protagonitzada per Ewan McGregor ampliarà el ja per si sol extens univers ‘Star Wars’

L’univers de ‘La guerra de les galàxies’ sembla que no té final, més de 40 anys després de l’estrena de la primera de les pel·lícules de George Lucas. Perquè ara es continua ampliant la franquícia amb l’estrena d’una nova sèrie, ‘Obi Wan Kenobi’.
La ficció arriba a la plataforma Disney+ aquest divendres 27 de maig amb els dos primers episodis. Al capdavant de la trama hi ha un dels personatges més emblemàtics de la saga, Obi Wan Kenobi, aquí interpretat per Ewan McGregor.
La nova ficció comença 10 anys després dels dramàtics esdeveniments d’‘Star Wars Episodi III: La venjança dels Sith’, on Obi Wan s’enfronta a la seva pitjor derrota: el pas al costat fosc del seu millor amic i aprenent de Jedi, Anakin Skywalker, convertit en Lord Sith Darth Vader, paper reprès aquí per l’actor Hayden Christensen.
S’uneixen al repartiment d’‘Obi Wan Kenobi’ Moses Ingram, Joel Edgerton, Bonnie Piesse, Kumail Nanjiani, Indira Varma, Rupert Friend, O’Shea Jackson Jr, Sung Kang, Simone Kessell i Benny Safdie. La sèrie està dirigida per Deborah Chow i la producció executiva va a càrrec de Kathleen Kennedy, Michelle Rejwan, Deborah Chow, Ewan McGregor i Joby Harold. Exposició a Barcelona
Moses Ingram, Joel Edgerton, Bonnie Piesse, Kumail Nanjiani, Indira Varma, Rupert Friend, O’Shea Jackson Jr, Sung Kang, Simone Kessell Benny Safdie Deborah ChowLa primera temporada constarà de sis episodis. Els dos primers s’oferiran aquest divendres i després s’aniran estrenant setmanalment els dimecres fins al 22 de juny, l’estratègia habitual de Disney+. La durada dels capítols va dels 34 als 56 minuts.
Coincidint amb l’estrena d’‘Obi Wan Kenobi’, Movistar Plus+ i Disney+ organitzen aquest divendres conjuntament al Movistar Centre de Barcelona (plaça de Catalunya) un esdeveniment per a fans, dins de l’exposició sobre l’univers ‘Star Wars’ que va inaugurar fa uns dies.
La mostra, que està oberta al públic de manera gratuïta de dilluns a dissabte (de 9.30 a 21 hores) fins al 18 de juny, recull més de 60 peces originals de la franquícia i rèpliques de personatges de la saga cinematogràfica.
Notícies relacionadesDestaquen les rèpliques a escala real de C-3PO i R2-D2, Darth Vader, Boba Fett i Han Solo, o la figura a escala real de Salacious Crumb. Aquestes peces han sigut realitzades a partir de motllos originals queLucasfilm Ltd. va començar a recuperar i preservar des de 1979 a partir del rodatge de ‘L’Imperi contraataca’.
A més, dins del Fan Day d’aquest divendres, l’exposició acull diversos personatges de la saga (cosplay) i un robot (a les 17 hores). Poc després, a les 18 hores, s’organitzarà una projecció dels dos primers episodis d’‘Obi Wan Kenobi’.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- RAMBLA FLAMENCA La ‘bailaora’ japonesa La Yunko debuta al Liceu
- Concert Califato 3/4 sedueix amb el seu folklore arribat del futur
- Conflicte La Mina reclama un pla per actuar en cas d’incidents greus
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Programa de celebració Badia apel·la a la memòria històrica per celebrar els seus 50 anys de vida