Sèrie d’èxit
Netflix ja té data per al rodatge del final de ‘Stranger Things’
La filmació dels nous capítols s’hauria retardat un mes respecte a la previsió inicial
Tot el que sabem de la cinquena temporada de ‘Stranger Things’

El final de ‘Stranger things’ està cada vegada més a prop. Netflix està a punt de començar el rodatge de la cinquena i última temporada de l’exitosa sèrie dels germans Duffer. Tot i que al principi es va dir que la gravació d’aquesta última entrega començaria al maig, ara s’ha retardat fins al juny.
Així ho ha confirmat un dels protagonistes, David Harbour, que dona vida al xèrif Hooper. «Estem anant cap a la cinquena temporada. Tinc un parell de mesos més per entrenar-me. Comencem a rodar-la al juny, crec, i serà l’última», ha explicat l’intèrpret que exerceix de pare d’Eleven (Millie Bobby Brown) al web Collider.
Aquesta nova data suposaria un retard respecte a la idea inicial de rodatge, ja que el mes de gener passat un altre dels actors de la ficció, Noah Schnapp (Will), va confirmar que el rodatge dels nous capítols començaria al maig.
«Hi ha tristesa»
Harbour ja ha parlat en alguna ocasió del que representa per a ell el final de ‘Stranger Things’. «Mai he volgut que acabés. Per això m’encanta la sèrie. Crec que és una gran sèrie, fins i tot encara que jo no hi fos. Ara que han passat gairebé nou anys des de la primera temporada, crec que és hora que acabi. Però és, per descomptat, molt agredolç», ha confessat.
«Hi ha tristesa. Però també tots hem crescut i intentem fer altres coses i projectes diferents. I també cal deixar que els germans Duffer provin coses diferents. Aquests nois tenen molt talent. Vull veure què se’ls acut ara», afegia.
La previsió és que, rodant aquest any, l’estrena de la cinquena temporada de ‘Stranger Things’ pogués arribar al llarg de 2024, tot i que encara no hi ha res confirmat.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros