SUCCESSOS
Quatre morts en 2 accidents d'avioneta a Àlaba i Osca
Tres persones van morir ahir a l'estavellar-se l'avioneta en què viatjaven a la província d'Àlaba. A aquest accident se n'hi afegeix un altre que va tenir lloc a la tarda al Parc Nacional d'Ordesa (Osca), i en què va perdre la vida la persona que tripulava l'aparell.
Els tres morts a Àlaba, concretament a l'entorn del municipi de Laguardia, eren una dona i dos homes alemanys que cobrien la ruta entre les localitats de Logronyo i Vitòria quan la torre de control en va perdre la ubicació, segons va informar Aeroports Espanyols i Navegació Aèria (Aena). Els serveis de rescat van trigar quatre hores a recuperar els cossos, que havien caigut en una zona molt muntanyosa.
La persona morta a Ordesa, d'origen francès, viatjava de Tarba a Tànger quan es va estavellar al barranc de La Fuente, al municipi d'Escuaín. En el rescat hi van treballar un helicòpter de la Guàrdia Civil, membres de la policia judicial i el grup de muntanya de Boltanya.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- D’Olot a l’armada japonesa