DEMÀ, AMB EL PERIÓDICO

DOMINICAL entrevista l'arquitecta italiana Benedetta Tagliabue

Detall de la portada de DOMINICAL.

Detall de la portada de DOMINICAL.

1
Es llegeix en minuts

DOMINICAL porta a la seva portada l'arquitecta italiana Benedetta Tagliabue, fotografiada a casa seva, al Casc Antic. Premi Ciutat de Barcelona d'Arquitectura 2008, té un bon nombre de projectes en marxa, entre ells Can Ricart, a Barcelona; la Casa de la Música, a Gandia, i el pavelló d'Espanya, a l'Expo de Xangai. “El dol durarà sempre. Els meus fills es van quedar sense pare i jo realment no he trobat cap altra parella”, diu recordant el seu marit, mestre i soci Enric Miralles, mort el 2000.

Notícies relacionades

També entrevistem el carismàtic Dave Gahan, líder de Depeche Mode. La banda torna a les essències del pop ambSounds of the Universe. I l'escriptora nord-americana Patricia Cornwell, que presentaEl front, un nou cas per resoldre per a la doctora forense Scarpeta.

El suplement presenta a mésTraces, l'espectacle d'una companyia canadenca que combina acrobàcies, teatre i dansa i que arriba ara al teatre Tívoli de Barcelona. I viatja fins a les palmeres i arenals de Praia do Forte (Brasil), un model de turisme ecològic i sostenible.