SUCCÉS A LA NOGUERA
Un home mor ofegat al riu Segre al seu pas per Ponts
Un home d'uns 30 anys, de nacionalitat equatoriana i veí de Terrassa (Vallès Occidental), ha mort avui ofegat al riu Segre al seu pas per Ponts (Noguera), en una zona coneguda com el Mas de l'Estany.
La víctima, que s'estava banyant en companyia d'una vintena d'amics i familiars, ha estat rescatat amb vida cap a les 16.30 hores per dues dotacions dels bombers de Ponts, que l'han tret de l'aigua en una piragua propietat d'una persona que era a la zona.
Tot i que ha estat atès pels serveis sanitaris, no li han pogut salvar la vida, segons han informat els Mossos d'Esquadra en un comunicat.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Reunió amb la gerència Compte enrere per al desallotjament de la residència Tàber: les famílies denuncien falta d’informació i ajuda amb els trasllats
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Atac al Memorial de l’Holocaust L’home que va apunyalar un turista espanyol a Berlín és un refugiat sirià de 19 anys
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Relacions Govern-ERC Illa i Junqueras es reuneixen per primera vegada i donen aire a la legislatura a Catalunya