Els Mossos al·leguen que van pegar a Benítez per relaxar-li els músculs
Relaten que els gemecs de la víctima van decréixer perquè "s'anava cansant"

Manifestació al Raval contra la violència dels Mossos en l’arrest de Benítez. /
Els vuit mossos imputats per la mort de Juan Andrés Benítez, el veí del Raval que va morir el 6 d'octubre després de ser violentament detingut, van coincidir a defensar la setmana passada davant la jutge la seva actuació, i alguns van arribar a assegurar que els cops que van donar a la víctima eren "per relaxar-li els músculs" i poder emmanillar-lo.
Segons la transcripció de les declaracions, a què ha tingut accés EL PERIÓDICO, un dels agents, després de veure el vídeo de la detenció, va detallar que "els cops de reducció o de distracció es practiquen a una persona que oposa resistència, perquè pari i permeti manipular l'extremitat". Els cops "no volen causar dolor, sinó relaxar la musculatura", va insistir.
>>Llegiu la notícia completa sobre les declaracions dels Mossos en el judici sobre la detenció de Benítez a e-Periódico.
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- D’Olot a l’armada japonesa