Al cap de Creus
Entregades al Parlament més de 75.000 firmes contra l'ampliació d'El Bulli
La campanya no és contrària al projecte de Bulli Foundation, però sí a la seva ubicació dins del parc
La presidenta del Parlament, Núria de Gispert, ha rebut aquest dimecres una delegació de la campanya ciutadana i ecologista que s'oposa al projecte d'ampliació de les instal·lacions d'El Bulli al parc natural del Cap de Creus, a la cala Montjoi de Roses, que li ha entregat un llapis de memòria amb més de 75.000 firmes de suport rebudes a la plataforma change.org.
La delegació l'han integrat la impulsora de la campanya de firmes, Carolina Sanpera, la presidenta de Depana-Lliga per a la Defensa del Patrimoni Natural, Marta Gumà, i la representant d'Iaeden-Salvem l'Empordà Barbara Schmitt, que li han entregat el manifest firmat per una quarantena d'entitats, ha informat el Parlament.
La campanya no és contrària al projecte de Bulli Foundation, però sí a la seva ubicació dins del parc, per la qual cosa rebutgen una "llei a mida" per a l'edificació del complex. De Gispert farà arribar la documentació i les firmes als grups parlamentaris.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Campanya d’Hisenda ¿Què significa un resultat negatiu en la declaració de la renda?
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»